MENU

‹ Aktualności

Legal Flash: Marketing bezpośredni tylko za zgodą abonenta? Wątpliwości interpretacyjne
12.03.2015

Jako „telekomunikacyjne urządzenia końcowe” ustawa każe rozumieć urządzenia telekomunikacyjne przeznaczone do podłączenia bezpośrednio lub pośrednio do zakończeń sieci. W praktyce chodzi więc o wszelkie narzędzia telekomunikacyjne: telefony, komputery, inne urządzenia mobilne.

Na pierwszy rzut oka może się wydawać (i taki komunikat został przedstawiony przez większość mediów w ostatnim czasie), że przytaczany przepis stanowi bezwzględny zakaz podejmowania takich działań reklamowych jak choćby telemarketing. Czy tak jest w istocie? Z prawnego punktu widzenia nowa regulacja dostarcza bowiem sporego pola do wątpliwości interpretacyjnych.

 

Więcej na ten temat w dziale Publikacje. 

Obserwuj nas na LinkedIn
lub zobacz pozostałe aktualności ›
Obserwuj nas na LinkedIn
X
Link do PDF zostanie wysłany na podany adres email po wypełnieniu formularza: