MENU

‹ Aktualności

Zobacz webinarium i znajdź odpowiedź na palące pytania
30.05.2017

Warto rozmawiać! To dewiza, która bezbłędnie sprawdza się w życiu codziennym, ale okazuje się nieoceniona także w zamówieniach publicznych. Dobra komunikacja między zamawiającymi i wykonawcami to cel, do którego wszyscy powinniśmy dążyć, na każdym etapie postępowania. 

Szczególnie po ostatniej obszernej nowelizacji ustawy PZP, kiedy wciąż mamy mnóstwo pytań i wątpliwości, to bardzo ważne, aby umieć się porozumieć. Ustawodawca przewidział wiele narzędzi i rozwiązań, których głównym zadaniem jest wspomaganie dobrej komunikacji. Pełna elektronizacja, publikacja planów postępowań, dialog techniczny, pytania do treści SIWZ, zebrania wykonawców czy umożliwienie nieograniczonego wglądu w dokumentację postępowania to tylko kilka dostępnych możliwości. Jak z nich właściwie korzystać, aby osiągnąć planowane cele? Jak działać, by zamawiający chcieli słuchać i z jakich środków w razie potrzeby korzystać, by zgodnie z prawem wpłynąć na ich decyzje? Jak zrównoważyć dobrze pojęte interesy biznesowe z przepisami, by osiągnąć zysk w postaci wygranego przetargu? 

Od 28 lipca 2016 r., czyli po wejściu w życie nowelizacji ustawy PZP, zmianie uległy podstawowe zasady dotyczące korzystania ze środków odwoławczych w postępowaniach o mniejszej wartości, a także między innymi kwestia zasądzania kosztów zastępstwa prawnego w przypadku cofnięcia odwołania. Jak nowe rozwiązania wyglądają w praktyce i kiedy najlepiej je stosować? 

Na te i inne pytania odpowiadał Mecenas Piotr Trębicki podczas najnowszego webinarium przeprowadzonego dla Portalu Zamówień Publicznych Prawo i Przetargi. Zachęcamy do obejrzenia!

Webinarium dostępne pod adresem:

https://nowy.portalzp.pl/wideo/komunikacja-wykonawcy-z-zamawiajacym-w-swietle-prawa-zamowien-publicznych-7890.html

Obserwuj nas na LinkedIn
lub zobacz pozostałe aktualności ›
Obserwuj nas na LinkedIn
X
Link do PDF zostanie wysłany na podany adres email po wypełnieniu formularza: