MENU

‹ Aktualności

Citibank USA zwróci 700 mln dolarów
23.07.2015

W latach 2003-2012 Citibank miał oferować klientom na przykład monitoring historii kredytowej lub programy ubezpieczeniowe, pozwalające na przesunięcie spłat pożyczek lub umorzenie długu w przypadku utraty zatrudnienia lub innego ważnego zdarzenia losowego. Jak się okazało, bank prowadził nierzetelną politykę informacyjną w tej sprawie.

Przykładem jest nieuczciwe dzuiałanie telemarketerów - mieli polecenie udzielania wymijających wypowiedzi oraz zadawania klientom pytań zmierzających do uzyskania zgody na kupno produktu. Okazało się, że produkty, o których klient banku nie miał rzetelnej informacji i których nie potrzebował zakupiło ok. 9 milionów osób.

Bank zapewnił o chęci pełnej współpracy z władzami – już zaczął zwracać pieniądze i przeznaczył odpowiednie rezerwy finansowe na pokrycie kosztów kar i zobowiązań.

Obserwuj nas na LinkedIn
lub zobacz pozostałe aktualności ›
Obserwuj nas na LinkedIn
X
Link do PDF zostanie wysłany na podany adres email po wypełnieniu formularza: